Benvinguts a l’Aula Natura, un nou espai d’aprenentatge i convivència!

L’alumnat de 2n d’ESO de l’assignatura de Tecnologia, així com l’alumnat de 3r ESO E, han col·laborat amb la comissió ambiental dissenyant i construint l’Aula Natura, un nou espai del pati situat al costat de l’hort. Aquest projecte ha consistit en la creació de bancs i taules a partir de palets reutilitzats, fomentant així la sostenibilitat i el treball cooperatiu. A més, també s’han creat petites reserves de sargantanes, situades a les bases dels bancs per tal de fer que alhora, l’Aula natura esdevingui un refugi per a la biodiversitat present al centre.

L’Aula Natura neix amb la voluntat d’oferir un entorn agradable i funcional que pugui ser utilitzat per tota la comunitat educativa (i sargantanes!) tant com a aula exterior per desenvolupar activitats d’aprenentatge com a espai d’esbarjo i convivència durant els patis.

Aquest nou racó contribueix a enriquir els espais del centre i a promoure una connexió més directa amb l’entorn natural que ens rodeja.

Moltes gràcies a tots els alumnes i professors implicats! Enhorabona per aquest fantàstic projecte!