Serveis

Biblioteca

La biblioteca és un espai del centre que està situat al primer pis del bloc A, com podeu veure al plànol adjunt. Està obert a tot l’alumnat i professorat.

Quan puc anar-hi?

• La biblioteca està oberta durant els dos esplais tots els dies de la setmana.
  • Sempre hi haurà una professora o professor al que podeu consultar els vostres dubtes i qui s’encarregarà de fer el prèstec del material de la biblioteca.
  • També trobaràs la coordinadora de la biblioteca, Marián Suárez, els dimarts i els dimecres a les 13.10 h i els divendres a les 9.50 h.
  • Els préstecs es poden fer als esplais. Només es poden treure dos llibres per persona, durant un màxim de 15 dies.
  • Heu de tenir un carnet de biblioteca per poder accedir al préstec de llibres.
  • Llibres disponibles
  • Carnet Biblioteca
  • Biblioteques Insulars

Instal·lacions

• Fotocòpies
    • Es demanen a consergeria, durant els esplais. Si se n’han de fer moltes, s’han d’encarregar amb antelació.
    • El preu de les fotocòpies depén de la quantitat.
  • Consergeria
    • Oberta de 8 a 15 hores, de dilluns a dijous i de 8 a 14:05, divendres
  • Taquilles
    • Es poden llogar taquilles per l’ús dels alumnes durant el curs escolar. S’han de sol·licitar a secretaria a l’inici de curs.
  • Telèfon
    • Hi ha un telèfon públic al vestíbul del centre. Per a casos urgents o de necessitat especial es pot demanar permís a consergeria per utilitzar el telèfon del centre.
  • Bar
    • Està obert per a l’ alumnat de 7:45 a 8:00, i durant els 2 esplais. En hores de classe no es pot anar al bar.
  • Farmaciola
    • N’ hi ha una a consergeria i també al gimnàs, tallers i laboratoris, per a casos de necessitat. No es donarà cap medicament sense autorització dels pares.