Benvinguts a l’Aula Natura, un nou espai d’aprenentatge i convivència!
18/06/26L’alumnat de 2n d’ESO de l’assignatura de Tecnologia, així com l’alumnat de 3r ESO E, han col·laborat amb la comissió ambiental dissenyant i construint l’Aula Natura, un nou espai del pati situat al costat de l’hort. Aquest projecte ha consistit en la creació de bancs… Llegeix més»

