Matriculació (Batxillerat i Cicles formatius FPB i CFGM) – Curs escolar 2026-2027

Estimades famílies,

Us recordem que s‘obre el termini de matrícula de Batxillerat i dels cicles formatius (FPB i CFGM):

  • Batxillerat: del 16 al 20 de juliol
  • Cicles formatius (FPB i CFGM): del 17 al 21 de juliol

El tràmit s’ha de fer:

  • Telemàticament, a través del GestIB, per a l’alumnat ja matriculat al centre.
  • De forma presencial, per a l’alumnat que ha obtingut plaça a través del procés d’admissió.

Les instruccions per fer el tràmit telemàtic es publicaran a la web del centre uns dies abans de l’inici del termini, i també s’enviarà un recordatori a través del GestIB.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.