Benvolgut alumnat,
Atesa la gran quantitat d’assignatures optatives disponibles als nivells de Batxillerat, el centre només pot oferir-ne una petita part. Per aquest motiu, s’ha dut a terme un procés de selecció basat en les preferències expressades per l’alumnat durant el primer tràmit de tria d’optatives. D’acord amb aquestes dades, us presentem a continuació el tràmit definitiu per a la selecció d’optatives:
- 1r Batxillerat: http://iessantagusti-gestioadministrativa.es/triaoptatives2627/batx1r_tria2
- 2n Batxillerat: http://iessantagusti-gestioadministrativa.es/triaoptatives2627/batx2n_tria2
Aquest tràmit té caràcter obligatori. La seva no realització comportarà la pèrdua de preferència en l’elecció de matèries optatives.
Recordeu que, per accedir-hi, heu de fer servir les mateixes credencials que vau fer servir a la primera tria d’optatives.
El termini per realitzar aquest tràmit comença el dilluns 29 de juny a les 10:00 hores i finalitza el dissabte 4 de juliol a les 10:00 hores.

