S’apropa el final del curs i aquelles famílies que estiguin adherides al Programa de Reutilització de llibres de text hauran de tornar els paquets de llibres. Aquest any, en lloc de fer la recollida a la tarda, aquesta es farà de matí per mitjà dels seus fills i les seves filles. Aquests són els dies, segons el nivell, que han de venir amb tots els llibres al centre:
- Dimarts 16 de juny: 1r d’ESO i 4t d’ESO
- Dimecres 17 de juny: 2n d’ESO i 3r d’ESO.
No recollirem els llibres abans d’aquell dia perquè no en volem perdre cap i ho volem fer de manera organitzada. Us heu de cenyir al dia que us toca.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.