Informació sobre el procediment de matrícula per a l’alumnat ja matriculat al nostre centre

La matrícula de l’alumnat que ja estava matriculat al nostre centre durant aquest curs escolar (2024-2025) es durà a terme a través del GESTIB, utilitzant les credencials d’accés (usuari i contrasenya) o bé el codi que rebran per correu electrònic enviat pel mateix GESTIB.

El termini per realitzar el tràmit s’inicia el dia 26 de juny i finalitza el 2 de juliol, ambdós inclosos.

Comprovareu que, de moment, només apareixen preseleccionades les assignatures d’Atenció Educativa o Religió. La resta d’assignatures optatives encara no apareixen assignades, ja que encara estem a l’espera d’instruccions per part de la Conselleria d’Educació per tal de poder definir els grups del proper curs. Al llarg del mes de juliol, podreu consultar al GESTIB les assignatures optatives que finalment us hagin estat assignades. Cal tenir en compte que, en alguns casos, les optatives assignades poden no coincidir amb les opcions preferents escollides, ja que algunes matèries disposen de places limitades i l’assignació s’ha fet en funció de l’ordre de tria i la disponibilitat.

Al procés només cal, de manera obligatòria, adjuntar el justificant de pagament corresponent a la matrícula i, si es vol tornar a participar, el justificant de pagament del programa de reutilització de llibres.

En cas que hi hagi hagut canvis o renovació del DNI o de la targeta sanitària de l’alumne/a, caldrà adjuntar també la documentació actualitzada.

Si es desitja actualitzar la fotografia de l’alumne/a, es pot adjuntar una nova imatge en el mateix procés.

Per a l’alumnat que necessiti modificar la ruta o la parada de transport escolar respecte del curs anterior, caldrà emplenar i adjuntar l’Annex 1 de transport escolar per tal de poder actualitzar les dades corresponents.

Un cop completats aquests passos, només caldrà fer clic al botó “Enviar” per finalitzar la matrícula.


Instruccions per realitzar el pagament de la matrícula.

a) Import:

  • 1r ESO – 2n ESO: 30 euros.
  • 3r ESO – 4t ESO – Batxillerat – FPB: 31,20 euros
  • FPGM: 46,20 euros

b) Concepte. El concepte que heu de posar al fer el pagament és

Matricula + nivell + nom i cognoms de l’alumne/a

Per exemple: Matricula 2n ESO Ana Tur Ribas

c) El pagament es pot realitzar de 3 maneres:

d) Us recordem que aquest pagament és voluntari i no fa referència al preu de la matrícula, que és gratuïta, sinó a la compra de material didàctic que el centre dona a l’alumnat durant el curs escolar: fotocòpies de material i exàmens, agenda escolar, etc. En cas de no fer aquest pagament, s’hauran de fer càrrec de comprar-lo i gestionar-lo pel seu compte.


Instruccions per realitzar el pagament APIMA o Adhesió al programa de reutilització de llibres.

a) Import.

  • Només socis APIMA: 25 euros
  • Socis APIMA + Adhesió al programa de reutlització de llibres: 110 euros.

Important: el cost per alumne/a del programa de reutilització de llibres és de 110 € (25 € quota APIMA + 85 euros programa de reutilització). Recordeu que, com que la quota de l’APIMA és de 25 € per família, si teniu més d’un fill/a al centre, només caldrà realitzar aquest pagament una vegada. És a dir, el cost de l’adhesió al programa de reutilització de llbres pel 2n, 3r… fill/a serà únicament de 85 €.

b) Concepte. El concepte que heu de posar al fer el pagament és:

nom i cognoms de l’alumne/a + nivell

Per exemple: Ana Tur Ribas 2n ESO

c) El pagament es pot realitzar de 2 maneres: