Nous programes de ràdio a SWAG FM

Radioxarlant – Nou programa de ràdio

Començam aquest nou programa, al que hem decidit nomenar Radioxarlant, que busca millorar el nostre quoficient intel·lectual mitjançant xerrades interessants. En aquesta ocasió l’alumnat l’assignatura de Cultura Audiovisual II de 2n Batxillerat ens expliquen com va ser això de passar de la imatge fixa a la imatge en moviment. És a dir, ens conten com va néixer el cinema! Gaudiu de l’escolta! Radio SWAG FM: Radioxarlant 1 – De la imatge fixa al moviment (iessantagusti.es)

Un rap trilingüe sobre la injustícia

Des de les assignatures de Llengua Catalana, Castellana i Anglesa, hem impulsat un projecte en torn de la cultura hip hop que ens ha portat a l’estudi de ràdio Swag FM a gravar un rap trilingüe sobre la injustícia. Genial rap, Sant Agustí!! Radio SWAG FM: Un rap trilingüe sobre la injustícia (iessantagusti.es)