Informació per al final del 1r trimestre

Estimades famílies,
Els enviam informació relativa als darrers dos dies de trimestre, que són dimecres 21 i dijous 22 de desembre.

1. El dimecres 21 l’alumnat de 2n de Batxillerat acabarà a les 14:05h, com la resta de nivells.
  2. El dijous 22 els tutors i les tutores dels seus fills i les seues filles estaran a la seva disposició per entregar-los els butlletins de notes (en el cas de 2n i 4t d’ESO, 2n de batxillerat i FPB) o per atendre’ls (en el cas de 1r i 3r d’ESO i de 1r de batxillerat) de 9h a 11h.
  3. L’horari d’atenció a famílies de tot el professorat serà des de les 9h fins a les 13h.
  4. Els butlletins de notes també es podran descarregar des del Gestib a partir de les 9h.
  5. L’horari del transport escolar serà de 9h a 11h.
  6. Reclamacions (per als cursos de 2n i 4t d’ESO, 2n de batxillerat i FPB): s’hauran de tramitar mitjançant correu electrònic (iessantagusti@educaib.eu) adjuntant el formulari de sol•licitud que es troba a la pàgina web del centre. El període per presentar reclamacions serà del 22 de desembre fins al 11 de gener.
  7. També volem recordar-los que reprendrem les classes el dilluns dia 9 de gener de 2023.

Els desitjam que passin unes bones festes de Nadal.
Equip directiu