Erasmus+ “School Radio Waves”

flag-erasmus
ACTUALITZAT 21/11
Durant el curs 16–17 i el següent 17-18, el nostre centre coordina i participa en el programa Europeu Erasmus+ amb un projecte, que té com a títol “School Radio Waves”.

Aquest projecte té com a objectiu millorar la competència lingüística en anglès d’una manera innovadora, mitjançant l’ús de la ràdio a l’escola i de les noves tecnologies. Així mateix, es pretén fomentar les relacions entre alumnes i professors d’altres països i possibilitar l’apropament de cultures europees amb l’objectiu de potenciar l’interès i la curiositat dels alumnes vers les llengües estrangeres.

Erasmus+ és un programa subvencionat per la Unió Europea on diferents centres educatius de tota Europa participen en un projecte comú durant dos anys. En el nostre cas treballarem amb centres de Polònia, Portugal, Bulgària i Hongria i, en el nostre centre, es desenvoluparà amb alumnat voluntari de 2n i 3r d’ESO.

És una molt bona oportunitat per a compartir coneixements i experiències amb altres països i us convidam a seguir les notícies sobre el programa que aniran sortint tant a la web com a la ràdio del centre.

Més informació sobre el projecte “School Radio Waves”

Publicacions a la premsa