Dia del centre, vacances Setmana Santa i nou horari d’entrada i sortida

Nous horaris de bus. Vàlid a partir del 25 d’abril.

Benvolgudes famílies,

De cara al final del trimestre i al principi del següent, us volem informar del següent:

1) El dia 13 d’abril se celebra el dia del centre; es tracta d’un dia en què s’han programat diverses i variades activitats per a l’alumnat i en què les famílies (només les famílies, no exalumnat) tendran les portes obertes per venir a visitar el centre i a passar una estona agradable amb nosaltres. A més, l’APIMA del centre prepararà una xocolatada. Us convidam a venir.

2) Les vacances de Setmana Santa comencen el dia 14 d’abril i acaben el 24 d’abril. Dilluns dia 25 d’abril es reinicien les classes.

3) En tornar de les vacances, és a dir, a partir del 25 d’abril, i gràcies al relaxament de les mesures COVID, les entrades i sortides del centre deixaran de ser escalonades. És a dir, les classes començaran a les 8h en punt (ara començaven a les 8:15h) i acabaran a les 14:05h (a les 15h els batxillerats, només els dimarts i dimecres). Per tant, tot l’alumnat sortirà a la mateixa hora i les sessions o classes duraran 55 minuts i no 50 com fins ara.

Horari general del centre

8:00 Classe