Premi ‘Ficcions’ a la Millor Història de les Illes Balears

Avui estam particularment contents i orgullosos de l’alumnat de l’Institut que ha participat al Concurs literari ‘Ficcions’. Francesca Hernández ha estat la guanyadora del Premi a la Millor Història de les Illes Balears en l’11a edició del concurs literari ‘Ficcions’ organitzada per l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació i que enguany ha contat amb la participació de 494 alumnes.

Francesca va ser la guanyadora de la fase insular i en Jordi Tur, també alumne del Centre, va quedar en segona posició. A més a més, dels 14 finalistes d’honor d’Eivissa 10 han estat alumnes de l’IES Sant Agustí. No és estrany, doncs, que la nostra companya Sònia Alarcon hagi obtingut el Premi de Millor Professora d’Eivissa.

Enhorabona a tothom!