Feines d’estiu de recuperació

2n PMAR

3r ESO

3r PMAR

• ACM – Matemàtiques [Aquest dossier NO és obligatori. Els alumnes que hagin de recuperar Matemàtiques el poden fer per repassar però el dossier no puntua.
    Qui el faci l’ha de lliurar el dia de l’examen i es tindrà en compte la feina feta en cas que faltin només dècimes per a aprovar.
    Tema 1: Nombres naturals, enters i decimals
    Tema 2: Fraccions
    Tema 3: Potènciesi arrels
    Tema 4: Problemes de proporcionalitat i percentatges
    Tema 6: El llenguatge algebraic
    Tema 7: Equacions de primer i segon grau
    Tema 8: Sistemes d’equacions]
  • ACM – Biologia [Aquest dossier NO és obligatori. Els alumnes que hagin de recuperar Biologia el poden fer per repassar però el dossier no puntua.
    Tema 1: La salut humana
    Tema 2: L’alimentació humana
    Tema 3: L’organització del cos humà
    Tema 4: La nutrició humana. Aparells digestiu i respiratori
    Tema 5: La nutrició humana. Aparells circulatori i excretor
    Tema 6: Relació i coordinació humana. Sistemes nerviós i hormonal
    Tema 8: La reproducció humana]
  • ACM – Física i química [Aquest dossier NO és obligatori. Els alumnes que hagin de recuperar Física i Química el poden fer per repassar, però el dossier no puntua.
    L’examen inclourà exercicis sobre els temes que s’han donat aquest curs que són:Tema 2: Els gasos i les dissolucions
    Tema 3: L’àtom
    Tema 4: Elements i compostos
    Tema 5: La reacció química
    Tema 6: Forces elèctriques i magnètiques]
  • ASL – Castellà | Català | GiH (Mapes) | GiH (Climes) [El lliurament del dossier -o dels dossiers- no és obligatori per aprovar, però es tindrà en compte per arrodonir la nota. Els dossiers us ajudaran a estudiar.]

4t ESO

4t PRAQ

Castellà, Català i Gih: El lliurament del dossier -o dels dossiers- no és obligatori per aprovar, però es tindrà en compte per arrodonir la nota. Els dossiers us ajudaran a estudiar.

1r Batxillerat