Llengües estrangeres

Al departament de llengües estrangeres treballam per obrir-te les portes al món, posant al teu abast tres de les llengües més internacionalment conegudes: l’anglès, el francès i l’alemany.
L’anglès és ja imprescindible, i per això és obligatori des de 1r ESO fins a 2n Batxillerat. El francès i l’alemany són optatius a partir de 2n d’ESO i esperam poder continuar així en els propers anys.
A un lloc turístic i obert a tothom, com Eivissa, aprendre llengües és fàcil (ja sou tots bilingües com a mínim!!) i necessari per a la vostra formació vital i professional

Llengües estrangeres

Criteris i procediments d’avaluació (Totes les llengües)

Anglès

Pla anual del departament d’anglès

Criteris de qualificació i recuperació de pendents

Fitxes de reforç

Les següents fitxes estan dirigides per a l’alumnat de secundària que de manera voluntària vulgui reforçar la matèria.
Feines d’estiu – Alumnat de 6è de primària que s’incorpora al centre en Setembre.

L’alumnat de sisè de primària – procedent del CEIP Es Vedrà i CEIP l’Urgell – haurà de fer les tasques obligatòries d’estiu. Una vegada arribat el mes de setembre i en incorporar-se a les classes d’anglès, les tasques es corregiran.

Llibres d’Anglès

Alemany

Pla anual del departament

Francès