Suspensió de les classes

ACTUALITZACIÓ 20/03/2020

INSTRUCCIONS DE LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ, UNIVERSITAT I RECERCA PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES DOCENTS DE LES ILLES BALEARS DURANT EL PERÍODE DE SUSPENSIÓ DE L’ACTIVITAT EDUCATIVA PRESENCIAL

13/03/2020

Benvolgudes famílies,

El Govern de les Illes Balears ha decretat la suspensió de classes a tots els centres educatius de Balears a partir del pròxim dilluns i per 15 dies. Els alumnes rebran indicacions de les tasques a realitzar per mitjans telemàtics.

Mantendrem a les famílies informades per Gestib i a la página web del centre (www.iessantagusti.es). Els demanam que comprovin que tenen accés al gestib, i si tenen cap dubte per accedir –hi que es posin en contacte amb la secretaria del nostre centre.

Us volem agrair la vostra comprensió

L’EQUIP DIRECTIU

Tot l’alumnat que tengui problemes per accedir al seu correu o al moodle del centre, que es posi en contacte amb cherreros@iessantagusti.es