Concurs Correllengua 2015

CONCURS 1: SALVEM UNA PARAULA

OBJECTIU:

• Fer un llistat de paraules en català que s’haurien de salvar per sempre
  • Poder fer comentaris sobre aquestes paraules

Bases del Concurs:

• Cada grup del centre, per ordre i en sessió de tutoria, decidirà una paraula en català que mereix ser salvada per sempre.
  • Poden ser paraules “en perill d’extinció” o paraules amb un significat especial pel grup.
  • La paraula escollida es penjarà al taulell de la Comissió Lingüística i Cultural durant dues setmanes,  i s’hi podran fer aportacions individuals, escrites o amb imatges,  durant aquest temps.
  • La CLIC recollirà totes les aportacions, que entraran en un concurs on es valoraran la seua originalitat i la seua creativitat.
  • Els premis es lliuraran el dia de Sant Jordi, festivitat del llibre (i per tant de la paraula)

CONCURS 2: CONCURS DE FOTOGRAFIA

LLENGUA,  CULTURA  I LLIBERTAT”

Alumnat:

• Foto més original.
  • Millor composició fotogràfica i qualitat fotogràfica.
  • Millor relació entre el lema i la foto.

Professorat:

• Millor fotografia
  1. Bases del Concurs:
  • Pot participar tot l’alumnat i tot el professorat de l’IES Sant Agustí,  individualment.
  • Es lliuraran un màxim de dues fotografies per alumne/a o professor/a participant, impreses en paper fotogràfic i en tamany màxim DIN A3.
  • S’admeten fotos retocades digitalment sempre que l’original sigui de l’autor/a de la foto.
  • Només s’admetran fotografies originals.
  • La foto ha d’anar acompanyada d’una frase relacionada amb el lema d’enguany: “Llengua, cultura I llibertat”.
  • La foto s’ha de lliurar amb el nom i curs del participant, a un membre de la Comissió Lingüística i cultural del centre.
  • Data límit de lliurament:: 15 de març
  • Exposició de les fotos a l’Institut, a partir del dia del centre.
  • Votacions : 22 de març, fins a les 12 h.  Tot l’alumnat i el professorat pot votar per les fotos, una sola vegada per cada categoria, el dia del centre (22 de març)

Lliurament de premis: Acte central del dia del centre, a les 13 h.

Les fotos participants en el concurs seran cedides pels seus autors a l’ institut per a ser utilitzades amb fins educatius.