Matrícula curs 2020/2021

AVÍS IMPORTANT!!
La manca d’algun document o dada impedirà la formalització de la matrícula, amb les conseqüents molèsties per a les persones afectades.
NO ES VALIDARÀ CAP MATRÍCULA SENSE EL CORRESPONENT RESGUARD DE PAGAMENT
TRANSPORT ESCOLAR 20-21 ALUMNES DEL CENTRE
En la matrícula telemàtica no surt l’opció de marcar parada – ruta del transport escolar. Qui vulgui la mateixa parada del curs passat no ha de fer res. Qui vulgui canviar la parada o la ruta ho ha d’especificar a l’apartat “observacions” de la matrícula.

OPTATIVES IES SANT AGUSTÍ CURS 2020-21

Taller 1r ESO
Taller de creació radiofònica
Taller de música y ràdio
Taller de comunicació en anglés
Taller de teatre
Taller de botànica
Taller d’introducció a la programació
Taller matemàtiques
Optatives 2n ESO
Plàstica
Alemany
Optatives 3r ESO
Cultura clàssica
Iniciació a l’activitat emprenedora
Plàstica
Alemany
L'alumnat d'ESO, a més de les optatives, ha d'escollir una de les alternatives següents
Religió catòlica
Valors étics

Observacions:

• Per a l’alumnat del nostre centre que passen a 2n i a 3r d’ESO, a l’hora de formalitzar la matrícula en línia, heu d’enumerar les optatives per ordre de preferència, marcant només la que voleu en primer lloc.
  • 2n ESO: atés que hi ha una limitació de places optatives, l’ordre d’adjudicació serà la data de formalització de la matrícula.
  • 3r ESO: qui no hagi cursat un dels dos idiomes a 2n no el podrà començar a 3r perquè són optatives de continuïtat. Qui hagi cursat Plàstica a 2n no la pot cursar a 3r. Qui vulgui cursar una optativa nova, l’ordre d’adjudicació serà la data de formalització de la matrícula.