Matrícula curs 2019/2020

PROGRAMA DE REUTILIZACIÓ DE LLIBRES - RECOLLIDA DE LLIBRES DE L’ALUMNAT ADHERIT CURS 18-19:
L’ALUMNAT QUE HAGI DE RECUPERAR ALGUNA MATÈRIA, HA DE TORNAR TOTS ELS LLIBRES EN SETEMBRE, EL MATEIX DIA DE RECOLLIDA DE NOTES  (DIA 5 DE SETEMBRE DE 9 A 14H)

FORA D’AQUESTS DIES NO S’ACCEPTARÀ CAP LLIBRE I ES PERDRÀ EL DRET A LA SUBVENCIÓ

MATRÍCULES:

• ESO: del 27 de juny al 2 de juliol
  • BATXILLERAT: del 17 al 18 de juliol
  • FPB: del 18 al 22 de juliol
  • ESO, BATXILLERAT i FPB: del 05 de setembre al 09 de setembre, ambdós inclosos.

ASSIGNATURES ESPECÍFIQUES
És molt important que l’alumnat esculli les matèries específiques al full de matrícula ja que, una vegada lliurat al centre, no s’acceptaran canvis. Només es revisaran casos acreditats
AVÍS IMPORTANT!!
La manca d’algun document o dada impedirà la formalització de la matrícula, amb les conseqüents molèsties per a les persones afectades.