Matrícula curs 2018/2019

PROGRAMA DE REUTILIZACIÓ DE LLIBRES - RECOLLIDA DE LLIBRES DE L’ALUMNAT ADHERIT CURS 17-18:
L’ALUMNAT QUE HAGI DE RECUPERAR ALGUNA MATÈRIA, HA DE TONAR TOTS ELS LLIBRES EN SETEMBRE, EL MATEIX DIA QUE TENGUI LA RECUPERACIÓ (DIES 3 I 4 DE SETEMBRE DE 9 A 14H)

FORA D’AQUESTS DIES NO S’ACCEPTARÀ CAP LLIBRE I ES PERDRÀ EL DRET A LA SUBVENCIÓ

MATRÍCULES:

• ESO, BATXILLERAT i FPB: del 06 de setembre al 10 de setembre, ambdós inclosos.

ASSIGNATURES ESPECÍFIQUES
És molt important que l’alumnat esculli les matèries específiques al full de matrícula ja que, una vegada lliurat al centre, no s’acceptaran canvis. Només es revisaran casos acreditats
AVÍS IMPORTANT!!
La manca d’algun document o dada impedirà la formalització de la matrícula, amb les conseqüents molèsties per a les persones afectades.