Matrícula curs 2018/2019

PROGRAMA DE REUTILIZACIÓ DE LLIBRES - RECOLLIDA DE LLIBRES DE L’ALUMNAT ADHERIT CURS 17-18:
L’ALUMNAT QUE NO HAGI DE RECUPERAR CAP MATÈRIA A SETEMBRE, HA DE TONAR OBLIGATÒRIAMENT ELS LLIBRES ELS DÍES SEGÜENTS:

• 22 JUNY: DE 9 A 14H
  • 25, 26 I 27 JUNY: DE 17 A 20 H

L’ALUMNAT QUE HAGI DE RECUPERAR ALGUNA MATÈRIA, HA DE TONAR TOTS ELS LLIBRES EN SETEMBRE, EL MATEIX DIA QUE TENGUI LA RECUPERACIÓ (DIES 3 I 4 DE SETEMBRE DE 9 A 14H)
FORA D’AQUESTS DIES NO S’ACCEPTARÀ CAP LLIBRE I ES PERDRÀ EL DRET A LA SUBVENCIÓ

MATRÍCULES:

DATES

• L’alumnat d’ESO: del 26 de juny al 29 de juny, ambdós inclosos.
  • L’alumnat de BATXILLERAT: del 18 al 19 de juliol, ambdós inclosos.
  • L’alumnat de FPB: del 18 al 20 de juliol, ambdós inclosos.

A JUNY ES POT MATRICULAR:

• Alumnat de 1r a 3r ESO que no té cap matèria suspesa, una o dos. (Si són dos suspeses no han de ser matemàtiques + català o castellà. Si és així, s’han de matricular a setembre).
  • Alumnat de 4t ESO si ho té tot aprovat.
  • Alumnat de 1r de Batxillerat amb cap, una o dos matèries suspeses.
  • La resta de casos, a setembre

ASSIGNATURES ESPECÍFIQUES
És molt important que l’alumnat esculli les matèries específiques al full de matrícula ja que, una vegada lliurat al centre, no s’acceptaran canvis. Només es revisaran casos acreditats
AVÍS IMPORTANT!!
La manca d’algun document o dada impedirà la formalització de la matrícula, amb les conseqüents molèsties per a les persones afectades.